torek, 2. september 2014

Kdo je Rožnata učiteljica?

Za Rožnato učiteljico se skriva oseba, ki obožuje rožnato barvo, a se ne brani drugih barv. Sem Martina, mlada učiteljica razrednega pouka, ki ima za seboj nekaj majcenih izkušenj, pred seboj pa veliko sanj in ciljev.

Ker sem res mlada učiteljica, lahko bi rekli še (rožnato) zelena, imam za seboj le eno pravo "šolsko leto življenja". To prvo leto sem preživela, tako kot večina novopečenih učiteljev, v oddelku podaljšanega bivanja.

Podaljšano bivanje, zajema prehrano (kosilo in popoldansko malico), sprostilno dejavnost, samostojno učenje in ustvarjalno preživljanje časa.

Torej kot učitelj v OPB (oddelku podaljšanega bivanja) spremljaš učence od zaključka pouka pa do njihovega odhoda domov. 

Ne glede na to, da je iz leta v leto PB manj pomembno (ukrepi ministrstva ciljajo k ukinitvi samega PB), sem ob začetku moje službe sprejela izziv. Od sebe in od učencev sem zahteva vse in še več. Cilji, ki sem si jih zadala, so bili:
  • učenci, se bodo ob meni čim več naučili,
  • učenci, se bodo učili ob igri in ustvarjanju,
  • učenci, bodo vsako minuto na šoli maksimalno izkoristili.

S temi cilji pred seboj, sem čez celotno šolsko leto oblikovala različne delovne liste (dodatne naloge za utrjevanje), pripravila različne vrečke zaposljivke (didaktične igre) in izvajala različne delavnice ustvarjanja.

Poleg tega, da sem učiteljica sem tudi zborovodja mladinskega pevskega zbora in velika ustvarjalka. 

Vse to bom skušala opisati v tem spletnem dnevniku. Upam, da bom tako v svet ponesla kakšno novo idejo.

Vaša

2 komentarja:

  1. Martina, vse pohvale, krasno delate in še bolje, ničesar egoistično ne skrivate, ampak nesebično delite med nas. Hvala vam. Zagotovo ne boste užaljeni, če vas opozorim na uporabo nedoločnika v vaši osebni predstavitvi: " Tu bom skušala OPISATI vse...." Vse dobro in brez zamere. Marinka

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljeni,
    Imela bi par vprasanj o ucenju pisanja, pa nikjer ne najdem kako bi vas lahko zasebno kontaktirala. Nimam FB racuna.

    OdgovoriIzbriši