nedelja, 7. september 2014

Učimo se skozi - IGRO!


V prejšnji objavi sem predstavila nekaj idej, ki še čakajo na izdelavo. Danes sem poprijela za fotoaparat in poslikala didaktične igrice, ki sem jih ustvarila v prejšnjem šolskem letu. Vsaka igra oz. naloga je pospravljena v svoji mapi. Mape pa so zložene v škatlo.
Škatlo sem v času PB imela vedno pri roki. V primeru slabega vremena je bila učencem na voljo ves čas PB, drugače pa so se z njo igrali po opravljeni domači nalogi.

Takšne naloge oz. tako pripravljene igre se imenujejo »Vrečke zaposljivke« oz. v angleščini »Busy bags«.

Če se popasete po spletu, lahko najdete nešteto idej za pripravo enostavnih vrečk. Osebno sem sestavila takšne, ki so primerne za šolske otroke in s katerimi učenci utrjujejo šolsko snov.

Plakata sta nova pridobitev. Kupljena sta bila v eni izmed slovenskih trgovin, ki pogosto ponuja učne pripomočke, knjige in podobne stvari. Na eni strani je prikaz abecede (male in velike tiskane črke), na drugi pa prikaz potezanja črk. Vsakemu plakatu sem priložila flomastre (za belo tablo) in krpico za brisanje.

Igrico sem sestavila sama. Sestavljena je iz kompleta plastičnih perlic s črkami, kosmatih žičk in trakcev ter plastificiranih besed. Učenci izberejo besedo in jo nanizajo na žičko oz. trakec.

Samo abecedo in slike sem dobila na strani župca.net. Letos bom sestavila novo abecedo z ločenimi velikimi in malimi črkami. Vendar še iščem primeren »font« za izdelavo takšne naloge. Nalogi so ravno tako priloženi flomastri (za belo tablo) in krpica za brisanje.

Tudi ta igra je izpod mojih prstov. Sestavljena je iz lesenih ščipalk, na katerih so zalepljene filc črke in plastificiranih besed s sličicami. Učenci izberejo napis in na njega pripnejo ščipalke z ustreznimi črkami. Igro se lahko igrajo tako učenci, ki že poznajo črke kot tisti ki jih še ne.

To didaktično igrico sem dobila kot prilogo v reviji Razredni pouk. Plastificirala sem liste, jih izrezala in besede prilepila na lesene ščipalke. Učenec poišče začetno črko besede in jo priščipne na ustrezno mesto v abecedi.

Ta plakat in tole ploščo s števili sem ravno tako kupila. Plakat je dvostranski, omogoča tudi potezanje številk. Tudi ta plakat bo dobil svoj flomaster in krpico. Sama plošča mi je bila zanimiva ker vsebuje tudi matematične znake. Svoje mesto v sami zbirki še išče J.


Tole je pa primer igre o kateri sem že govorila pri matematičnih delovnih listih. Gre namreč za iste oz. podobne stolpiče, ki prikazujejo števila do 20. Pri oblikovanju te naloge sem za prikaz števil do 10 uporabila živali, za števila med 11 in 20 pa stolpce (zraven za pomoč lahko damo tudi link kocke). Učenci pri nalogi postavljajo znak večje, manjše ali enako.


In še zadnja naloga je sestavljena iz tablic (prilepljenih na lesene ščipalke) s števili in kartončkov z različnimi figuricami. Učenci preštejejo figure in na kartonček priščipnejo ustrezno tablico.

Pa smo prišli na konec. V sami zbirki se skriva še nekaj nalog, ki pa so bolj zabavne narave (spomin, štiri in tri v vrsto …). V pripravi imam še nekaj drugih »Vrečk zaposljivk«, a o tem kdaj drugič.

Vaša rožnata učiteljica Martina.






Ni komentarjev:

Objavite komentar