petek, 5. december 2014

Poštevanka!

Ker sem zadnje čase veliko svojih izdelkov posvetila predvsem 1. razredu sem za danes pripravila nekaj za 3. razred. 
Vsak petek sodelujem na prostovoljni učni pomoči. Zadnje čase pomagam učencu 3. razreda, ki je potrebuje pomoč pri učenju poštevanke. 

Malce sem pobrskala, našla nekaj idej, na koncu pa izdelala »Kolo sreče iz poštevanke!« :D
Ideja je sedeva že poznana, osebno pa takega pripomočka še nisem imela v svoji zbirki.Osnovo sem izdelala v programu Misrosoft Word, strani stiskala in plastificirala. Nato sem vsak krog posebej izrezala, s pomočjo luknjača sem izdelala lino ter z orodjem za kovice naredila luknjo. Na koncu sem z razcepkom združila oba kroga.

Končni izdelek pa je tu!





Hitro in enostavno. »Kolo sreče« lahko uporabimo tudi za drugačne didaktične pripomočke (računanje, branje …). Mogoče do naslednjič izdelam kaj novega.

Vaša



Ni komentarjev:

Objavite komentar