torek, 29. december 2015

Moj koledar za leto ...

Tale izdelek sem že predstavila v eni izmed mojih prvih objav. Ker pa tam ni bilo vseh slik, sem se odločila, da izdelek predstavim malce bolj podrobno.

Gre za koledar z odtisi prstkov in dlani učencev. Vsak je odtisnil 12 različnih motivov, glede na mesece v letu. Velikost lista je A5. Predhodno sem oblikovala koledarčke na katere smo kasneje zgolj odtisnili sliko. Za podlogo smo uporabili odpadni karton, ki smo ga predhodno prebarvali.




Januar: snežinke


Februar: srčki


Marec: rožice 


April: oblak in dežne kapljice


Marec: metuljčki


Junij: zastava RS (mogoče, bi lahko natisnili grb in ga zalepili ali grobo narisali)


Julij: ribica


Avgust: sonce



September: otroci 


Oktober: jablane


November: drevesa jeseni


December: okrašena jelka

Motive sem izbrala glede sam mesec, letni čas, pomembnejše praznike ... ter predvsem pa na samo možnost izvedbe motiva s prstki in dlanmi
Učenci so z veseljem odtisnili svoje prstke in dlani. Predvsem pa so bili presenečeni, ko so zagledali končni izdelek, ki so ga lahko podarili staršem.

Upam, da bo komu ideja prišla prav.
Lep počitnice še naprej,
vaša



Ni komentarjev:

Objavite komentar