petek, 19. september 2014

V PB tudi plešemo


V PB je vse lepo in prav dokler je sonce. No, tudi ko pride dež ni večjih težav, če se le ima prostor in zaposlitev za učence. Na žalost na prejšnji šoli nismo imeli ravno veliko prostora in ko je prišel dež smo največkrat ostali v razredu. A kaj potem? Na srečo so tu igrice, igrače, škatla z vrečkami zaposljivkami, pobarvanke, barvice, flomastri, papir … 

Osebno si veliko pomagam z računalnikom. Računalnik in vsi njegovi dodatki nudijo učiteljem veliko pomoči. Predvsem v situacijah ko pride do kakšne zagate, nenačrtovanega stiskanja v eni sami učilnici in podobno.

Prvi način s katerim sem zdravila dolgočasje je igrica »Just dance«. Mogoče jo kdo že pozna. Gre za igrico, ki se jo načeloma igra z igralnimi konzolami na televiziji. V prodaji so različne verzije, različnih znamk. Mi nismo imeli nič od tega. Le računalnik, interaktivno tablo in projektor (dovolj je projektor in bela tabla) ter mogoče malo boljše zvočnike.


Zgornja povezava vas je ponesla do mojega seznama predvajanja skladb na strani youtube. Sestavila sem seznam primernejših skladb za otroke (ni namreč vse zlato kar se sveti). Učencem se pripravila prostor, prižgala glasbo in video oni pa so sami začeli sodelovati. Navdušenje, smeh, ples, glasba … Nekaj sramu in strahu je bilo, vendar sta se kmalu razblinila in vsi so veselo plesali.

Naj dodam, da je bila glasba ves čas del mojega PB. Času v razredu (med prostim delom in tudi med pisanjem naloge) sem večkrat dodala glasbo za ozadje. Primerno seveda glede na dejavnost, ki se je v razredu odvijala.

Zakaj ples in glasba v razredu, bi lahko na dolgo in široko razlagali. 
Osebno mi je največji razlog to, da učenci izgubijo sram oz. strah. Strah, da »ne znajo« plesat, da »ne znajo pet«, da »niso dovolj dobri«… Nismo vsi talent za vse, a to še ne pomeni, da nečesa ne smemo počet. Poj, pleši, skači, riši, piši … če srce to želi … zakaj ne? To da otrok sliši »Ne poj, ti ne znaš!«, je nekaj tako žalostnega. Mogoče ne bo svetovno znan pevec, a če mu srce poje, zakaj ne bi smel peti?

In zato smo mi plesali … Eni bolje, drugi slabše … A vsi smo se imeli zelo lepo.


Vaša rožnata učiteljica Martina.

Ni komentarjev:

Objavite komentar