petek, 26. september 2014

Zakaj se sploh učimo pisat? Saj imamo računalnike!

Živijo!

Tale današnji zapis je navdihnil članek »Pisanje? Zelo dober trening za možgane!«

 Dr. Ranko Rajković (video predavanje Nikola Tesla Center learning system) je mnenja, da »ravno zaradi slabo razvite motorike v zgodnjem otroštvu imajo otroci v šoli težave in je vse več motenj pisanja Eden od najbolj zapletenih načinov pisanja je hitro pisanje in pisane črke. Učitelji že leta opozarjajo na ta problem, ker opažajo, da učenci ne morejo lepo pisati, pogosto se pisave ne da prebrati.«

Najlažja rešitev je seveda (iz članka), da enostavno pisane črke izvzamemo iz učnega sistema. Seveda to ni pravi odgovor in sebi ter otrokom delamo medvedjo uslugo.

Vabim vas, da si članek in video posnetek pogledate. Dr. Ranko Rajković nam namreč svetuje, da otrokom omogočimo stimulativno okolje, učenje skozi igro in čim več aktivnosti brez moderne tehnologije.
Torej pot pod noge, svinčnik v roke, veter v krila …

Jaz sem za vas izbrala nekaj idej, ki bi služile temu namenu – pisanje, igranje, motorika …

Nekaj vaj iz pisanja in urjenja črk sem vam predstavila že v zapisu o "Vrečkah zaposljivkah" - ne bom se ponavljala. Bi pa pokazala dva primera vaj za grafomotoriko. Leva je naloga za 1. razred, desna pa za 2. razred. 

 

Čudovita vaja za uvajanje črk je pisanje v pesek. Nekaj idej -

 "Vzorci"



Ob iskanju slik in različnih namigov, sem naletela na tale članek »Should Childer First beTaught Cursive Handwriting?« – zanimivo branje o tem, ali ne bi bilo bolje učencev učiti najprej pisanih črk?

Vaša rožnata učiteljica Martina.




Ni komentarjev:

Objavite komentar