torek, 4. november 2014

Beremo, pišemo, pišemo, beremo ...

Branje je vedno vroča tema. Tik za njim pa je pisanje. Prva triada je polna vaj – pisanja, branja, narekov … Prebrskala sem malo moje delovne liste in našla še nekaj neobjavljenega.

Prvi tip naloge je utrjevanje in preverjanje prebranega.
Učenci dobijo glavni delovni list ter prilogo. Iz priloge izrežejo pravokotnike z besedami. Besede preberejo in jih razvrstijo. Tiste, ki so smiselne gredo v prostor »prave besede«, nesmiselne pa v »izmišljene besede«. Učenci se zabavajo, berejo, režejo in lepijo, se igrajo in učijo. Kaj želimo več?




Druga naloga zajema natančno branje, opazovanje in pisanje oz. prepisovanje.

Učenci dobijo delovni list. Na listu so predstavljene besede, pod njimi pa te iste, vendar z manjkajočimi črkami oz. prazen prostor na katero celotno besedo prepišejo.



Pod tretjo nalogo spadata dva delovna lista. Gre namreč za isto nalogo predstavljeno z dvema možnostma.

Prva možnost je delovni list z večjo pobarvanko. Pod risbo pa navodila kako jo pobarvat. Takšne naloge sem delila kot dopolnilo težjim nalogam, bile so v sprostitev – vendar so med tem urili branje z razumevanjem.



Druga možnost pa je več manjših risb z lastnim navodilom oz opisom kakšne barve je predmet oz. lik.
Ta slednja je tudi nekoliko lažja. Predvsem za učence, ki se težje skoncentrirajo oz. težje sledijo daljšim navodilom.



Tako, za danes je torej vse. Naslednjič pa zopet kaj matematike.

Bliža se tudi december, obljubim da se oglasim z zimskimi ustvarjalnimi idejami.


Vaša rožnata učiteljica Martina.

Ni komentarjev:

Objavite komentar