Branje je
vedno vroča tema. Tik za njim pa je pisanje. Prva triada je polna vaj –
pisanja, branja, narekov … Prebrskala sem malo moje delovne liste in našla še
nekaj neobjavljenega.
Prvi tip naloge
je utrjevanje in preverjanje prebranega.
Učenci
dobijo glavni delovni list ter prilogo. Iz priloge izrežejo pravokotnike z
besedami. Besede preberejo in jih razvrstijo. Tiste, ki so smiselne gredo v
prostor »prave besede«, nesmiselne pa v »izmišljene besede«. Učenci se
zabavajo, berejo, režejo in lepijo, se igrajo in učijo. Kaj želimo več?
Druga naloga
zajema natančno branje, opazovanje in pisanje oz. prepisovanje.
Učenci
dobijo delovni list. Na listu so predstavljene besede, pod njimi pa te iste,
vendar z manjkajočimi črkami oz. prazen prostor na katero celotno besedo prepišejo.
Pod tretjo
nalogo spadata dva delovna lista. Gre namreč za isto nalogo predstavljeno z
dvema možnostma.
Prva možnost
je delovni list z večjo pobarvanko. Pod risbo pa navodila kako jo pobarvat.
Takšne naloge sem delila kot dopolnilo težjim nalogam, bile so v sprostitev –
vendar so med tem urili branje z razumevanjem.
Druga
možnost pa je več manjših risb z lastnim navodilom oz opisom kakšne barve je
predmet oz. lik.
Ta slednja
je tudi nekoliko lažja. Predvsem za učence, ki se težje skoncentrirajo oz.
težje sledijo daljšim navodilom.
Tako, za
danes je torej vse. Naslednjič pa zopet kaj matematike.
Bliža se
tudi december, obljubim da se oglasim z zimskimi ustvarjalnimi idejami.
Vaša rožnata
učiteljica Martina.
Ni komentarjev:
Objavite komentar