torek, 25. november 2014

V PB tudi pojemo

Nekaj časa nazaj sem opisovala kaj vse počnemo v PB. Pozabila pa sem, na zame osebno, pomemben sklop.

V času podaljšanega bivanja namreč tudi POJEMO.



Glasba je pomemben del mojega življenja. Ko sem bila majhna sem obiskovala glasbeno šolo (igram kitaro) in sem pela v raznih otroških in mladinskih zborih. Sedaj moje zanimanje ni nič manjše. Poleg kitare poprimem tudi za klavir, flavto … Še vedno pojem v zborih, enega celo vodim.



In glede na vse to? Kako ne vključit in približat glasbe učencem v času PB.
Ko ni več naloge in je zunaj grdo vreme …. se posedemo v krog … poprimemo za instrumenti in pojemo, igramo … se zabavamo.



Pesmice so obarvane predvsem glede na letni čas oz. se navezujejo na tematski sklop tistega meseca (jesen, prazniki, pust, pomlad …).



V času PB smo vadili in se pripravljali na različne nastope ali pa smo enostavno si krajšali čas s petjem.

Vaša



Ni komentarjev:

Objavite komentar