torek, 5. maj 2015

Branje z razumevanjem

Po dolgem času se zopet oglašam. In tokrat nekaj »resnega«. Pripravila sem nekaj vaj iz branja z razumevanjem.
Gre za tri delovne liste, različnih težavnosti.
Vsak delovni list je sestavljen iz uvodnega besedila in treh nalog.






Naloge se razlikujejo po težavnosti.

Pri najlažjem delovnem listu učenci zgolj preberejo, barvajo, obkrožijo in narišejo. Ni jim potrebno odgovarjati oz. pisati odgovorov.



Srednje težek delovni list je sestavljen iz naloge obkroževanja, naloge odgovarjanja na vprašanja in končne naloge z risanjem.


Najtežji delovni list pa je sestavljen iz naloge obkroževanja, naloge odgovarjanja na vprašanja in končne naloge, ki od učencev zahteva zapis treh povedi kot zaključek uvodnega besedila.


Upam, da vam bo v pomoč ali idejo.

Pišite mi, če želite datoteko (word), ki vam lahko služi kot osnovna oblika za oblikovanje vaših nalog.

Vaša




13 komentarjev:

  1. Odlično! Zelo pridni ste... Prosila bi, če mi lahko pošljete v wordu. Tudi vaši bralno bloki so neverjetni!!! Hvala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za pohvale :D
      Za vse želje in informacije mi prosim pišite na martinamerljak@gmail.com.
      Hvala in lep pozdrav, Martina :)

      Izbriši
  2. Super stvar... moja hčerka jih rada rešuje... v pomoč zelo... pohvala

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično!! Prosim za datoteke word za vaje bralnega razumevanja. Hvala:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je tole. Prosila bi za word datoteko. Hvala lepa :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično!! Prosim za datoteke word za vaje bralnega razumevanja. Hvala:)lahko pošljete na mail; suprmedo123@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdravljeni, prosila bi za word dokument bralnega razumevanja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super je Tudi jaz bi vas prosila za word datoteko. volnatasa@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Prosim za besedila ninajezernik99@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  9. In naloge😅

    Lp,
    Nina

    OdgovoriIzbriši
  10. Zdravo,
    z ADHDjčkom iz 2. razreda se boriva spisanjem. Pritegnile so me naloge, lepo prosim za word datoteko: urskag.si@gmail.com

    OdgovoriIzbriši